Végre itt a jó idő, előkerülnek az alakunkat megmutató lány ruhák, így elkezdhetünk a nyári bikiniformánkon dolgozni! Természetesen mind tudjuk, hogy nem egyszerű kitartóan edzeni, de elhoztuk nektek a pláza tippeket, hogyan tehetjük a felkészülést könnyebbé:

  1. Tervezés: Talán klisének hangzik, de a jó tervezés a kulcs. Minden vasárnap tervezd meg a heti edzésedet, készíts saját edzőnaptárt, és tűzd ki a faladra. Utána már csak egy dologra kell figyelned, hogy ne keress kifogásokat: menj el edzeni!
  2. Irány a természet: A jó idővel együtt hagyd ott az edzőtermet néhány napra! Menj ki a szabadba, hiszen számos olyan hely van, ahol meg tudod mozgatni magad, kezdve a nagy lépcsőktől az emelkedőkön át az erőkig. Sokkal jobban megmozgat, mint egy-egy gép, és még friss levegőt is szívsz magadba! Hidd el, a szép környezet és a D-vitamin jó hatással lesz nem csak a testedre, hanem a kitartásodra is! Ha van rá lehetőséged, járj el túrázni is, hiszen ez az egyik legjobb tavaszi kikapcsolódás.
  3. Víz minden mennyiségben: nem lehet elégszer elmondani, mennyire fontos, hogy napi 2-3 liter vizet megigyál! Ezzel egészségesebb lesz a bőröd, segíted a narancsbőr megelőzését és az anyagcserédet is felgyorsíthatod! Ez utóbbihoz igyál sok zöld teát is!
  4. Zöldségek és gyümölcsök: Ha edzésről van szó, nem léphetjük át az egészséges étkezést, hiszen ez mindennek az alapja. A téli „ínséges” kínálat után végre fellélegezhetünk, hiszen hétről hétre egyre több friss zöldséget és gyümölcsöt találunk majd a piacokon. Készülhetnek a reggeli turmixok, amiktől egyből azt fogod érezni, hogy máris úgy kezdődik a napod, hogy teszel a testedért! Érdemes viszont arra figyelni, hogy lehetőleg gyümölcsöt csak reggel egyél. Zöldséget viszont a nap bármely szakaszában fogyaszthatsz!
  5. Hozd elő a biciklidet! Bizony, bizony, az egyik legjobb kardió edzés, ha sokat tekersz. Megmozgatja a lábad, a feneked, és számos más izomcsoportodat is. Különösen jó, ha váltakozik a kerékpározás közben a lejtő és az emelkedő, hiszen így minden részét átmozgathatod a lábadnak! Ha nem szeretsz futni, sem edzőterembe járni, akkor mindenképpen érdemes kipróbálni a bicajozást, talán ez lesz az igazi szerelem!

Oldalunkon sütiket használunk!
A dunacenter.com oldalon a felhasználói élmény növelése és a böngészési szokások nyomon követése érdekében sütiket használunk. További információkért és a süti-beállításokról, kérjük olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat. A Rendben gombra kattintással Ön az említett tájékoztatóban foglaltakat elfogadja.